با انعقاد تفاهم نامه های همکاری مشترک بین اداره کل پست استان ایلام و فروشگاه های اینترنتی، انواع خدمات پستی از طریق سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست صورت می‌گیرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل پست استان ایلام و فروشگاه‌های اینترنتی در سطح استان، با هدف تسهیل در امر خرید و فروش اینترنتی عموم مردم از طریق سامانه الکترونیکی شرکت ملی پست و به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کمک به سلامت مردم در دوران شیوع ویروس کرونا منعقد شده است.

اداره کل پست استان ایلام با ارائه و اختصاص فضای الکترونیکی (غرفه‌های مجازی) و نرم افزار وب بیس (پنل طرف قراردادی) در سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست اقدام به معرفی و فروش انواع محصولات غیر فاسد شدنی بومی و محلی، کالا‌ها و خدمات طرفین قرارداد در سامانه مربوطه کرده است.

همچنین طبق این قرارداد اداره کل پست استان ایلام موظف شد فضای مورد نیاز جهت درج تبلیغات در لینک و پنل یاد شده (سبد خرید) www.ebazar.post.ir را به فروشگاه‌های طرف قرارداد دارای وب سایت، اختصاص داده تا فروشگاه‌ها با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و فرایند‌های خرید و فروش و ارسال انواع کالا و خدمات غیر یخچالی به مقاصد مورد نظر در بستر شبکه پستی انجام دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار