معاون خدمات شهری شهردار همدان از حذف زباله‌گرد‌ها با ایجاد مخازن زیرسطحی در همدان خبرداد.

حذف زباله‌گرد‌ها با ایجاد مخازن زیرسطحی در همدانوحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهردار همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه مخازن زیرسطحی زباله در این شهر ایجاد شده است، گفت: اجرای این طرح کاهش زباله‌گردی را در پی خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه لایه‌های خدماتی که زیر پوست شهر ارائه می‌شود به گوش مردم نمی‌رسد، ادامه داد: زحمات نیرو‌های خدماتی در حوزه جمع آوری زباله، رفت و روب و فضای سبز مغفول مانده و باید بازگو شود.

علی ضمیر با بیان اینکه سال گذشته فقط ۷ درصد مردم عوارض نوسازی شهری خود را پرداخت کرده‌اند اظهار داشت: همدان در زمینه پاکیزگی شهر و جمع آوری زباله جزو شهر‌های برتر کشور است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان افزود: عمر ناوگان جمع آوری زباله زیر پنج سال است و در دو سال گذشته شهر همدان را به مخازن جمع آوری زیر سطحی مجهز کرده‌ایم.

او اظهار داشت: مخازن زباله کانون آلودگی است و مخازن زیرسطحی کامل به داخل زمین رفته و هیچ گونه آلودگی، شیرابه و خطری ندارد و کمک بسیاری به کاهش زباله گردی کرده است.

علی ضمیر با بیان اینکه خدماتی که شهرداری همدان به مردم شهر ارائه می‌دهد در کشور نمونه است، اضافه کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی تخریب لوازم و مبلمان شهری از سوی شهروندان در همدان بسیار زیاد است که نیاز به مشارکت بیش از پیش شهروندان در زمینه حفظ مبلمان و تجهیزات شهری داریم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار