بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده در دنیای فناوری، شرکت نتفلیکس تمایل دارد شبکه اجتماعی تیک تاک را از توسعه دهندگان چینی آن خریداری کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است جدال ترامپ با شبکه اجتماعی چینی تیک تاک به سوژه داغ رسانه‌های فناوری تبدیل شده و اطلاعات مختلفی از آن در فضای مجازی منتشر می‌شود. اما این بار در جدیدترین خبر منتشر شده درباره شبکه اجتماعی تیک تاک، دونالد ترامپ حضور ندارد. طبق خبر‌های منتشر شده، سرویس پخش آنلاین فیلم نتفلیکس اعلام کرده است که برای خرید شبکه اجتماعی چینی تیک تاک علاقه‌مند است.

یکی از سایت‌های فناوری معتبر انگلیسی زبان اعلام کرده است که نتفلیکس در تلاش است فعالیت‌های خود را در زمینه بازاریابی جهانی گسترش دهد، از این رو خرید تیک تاک می‌تواند قدمی درست در جهت پیشرفت و رشد هر چه بیشتر این شرکت باشد؛ نتفلیکس با انجام این کار می‌تواند به مخاطبان و طرفداران خود در سراسر جهان اضافه کند.

صفحه گوشی شامل نرم افزارهای نتفلیکس و تیک تاک


بیشتر بخوانید


نقاط مشترک زمینه‌های فعالیت نتفلیکس و تیک تاک

از لحاظ زمینه فعالیت می‌توان تیک تاک و نتفلیکس را با یکدیگر مشابه دانست، زیرا هر دوی آن‌ها با فیلم و ویدئو در ارتباط هستند در نتیجه مخاطبان مشترک زیادی دارند. بدین شکل نتفلیکس می‌تواند تهدید برای تیک تاک را به یک فرصت بسیار عالی برای خود تبدیل کند و این مسئله بسیار به پیشرفت این شرکت کمک می‌کند. از آنجایی که نتفلیکس یک شرکت بسیار موفق در زمینه تولید و استریم فیلم است، می‌توان نتیجه گرفت احتمالا تیک تاک در دستان توسعه دهندگان این سرویس پیشرفت زیادی خواهد کرد.

مشکل نتفلیکس در زمینه خرید شرکت‌های خارجی

اما نتفلیکس یک مشکل نسبتا بزرگ دارد و آن عدم داشتن تجربه کافی در زمینه خرید شرکت‌های خارجی و بین‌المللی است؛ این مسئله می‌تواند برای شرکت مذکور در انجام فرایند خرید تیک تاک دردسر ایجاد کند. بهتر است نتفلیکس در صورت قبول تیک تاک برای انجام معامله، از افراد مجرب مشورت بگیرد، زیرا این فرصت را نباید از دست دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار