رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از کرونا در شهرستان مهاباد ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد، روی عدد ۱۱۹ ثابت ماند.

او با بیان اینکه سن ابتلا به کرونا در استان کاهش یافته است، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۵ نفر در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند که با احتساب این فوتی‌ها شمار جان باختگان مبتلا به کووید-۱۹ در استان تاکنون به ۷۹۴ نفر رسیده است.

آقازاده با بیان اینکه یکی از علل موفقیت استان در مدیریت بیماری، وجود شبکه‌های بهداشتی و درمانی و انجام غربالگری است، افزود: اکنون در وضعیت هشدار بسر می‌بریم نباید خوش خیال باشیم و فکر کنیم که ویروس تمام شده، لازم است موارد بهداشتی همچنان رعایت شود، مردم، مسئولان و کارمندان ادارات همچنان باید از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند را رعایت کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: در صورتی که شهروندان استفاده از ماسک را جدی نگرفته و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند باید منتظر طغیان مجدد بیماری در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.