بخشدار باینگان گفت : برای رفع قطعی خطوط تلفن همراه و اینترنت و افزایش سرعت اینترنت در این بخش طرح فیبرنوری خاکی به زودی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدهادی زامیاد بخشدار باینگان گفت : تسریع در اجرای طرح فیبرنوری خاکی به عنوان یک مطالبه عمومی بسیار ضروری است.

او با اشاره به ضرورت توجه به اهمیت ارتباطات گفت : در این عصر که تمامی مسایل جامعه با ارتباطات عجین شده است و زندگی، معیشت و کار مردم و ادارات و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی و به ویژه تعیلم و تربیت و کلاس‌های درس دانش اموزان با استفاده از اینترنت و ارتباط میسر است، باید به مقوله ارتباطات و اینترنت بصورت ویژه توجه شود.

بخشدار باینگان،نبود پوشش اینترنت تلفن همراه در بعضی از نقاط بخش باینگان و قطعی مکرر اینترنت در این بخش را قابل قبول ندانست و خواستار چاره اندیشی برای این مهم شد.

معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه افزود: برای رفع مشکلات ارتباطی و پوشش اینترنت در بخش باینگان تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

حمیدرضا امیری افزود: اولین برنامه ما اجرای طرح فیبرنوری خاکی از سه راهی باینگان تا شهر بانه وره و شهر باینگان است.

او ادامه داد: با اجرای این طرح قطعی تلفن همراه و اینترنت در بخش باینگان و به ویژه شهرهای بانه وره و باینگان به کمترین میزان ممکن می رسد و از سویی دیگر موجب تقویت و افزایش کیفیت ارتباط و اینترنت نیز خواهد شد.

معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه، اجرای این طرح مهم را منوط به همکاری و حمایت بخشداری و ایجاد هماهنگی با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دانست.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.