فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:۳۷ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی آبادان تولید و در بین مردم توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با بیان اینکه ۱۰ کارگاه تولید ماسک توسط نیرو‌های جهادی در این شهرستان فعالیت دارند گفت: همزمان با فراگیری ویروس کرونا، بسیجیان آبادان در چهار مرحله رزمایش زیستی و بیولوژیک گروه‌های جهادی را برگزار و به طور متوسط در هر ۲۴ ساعت ۵۰ هزار مترمربع را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

او افزود: ۴۵ گروه جهادی آموزش دیده متشکل از ۲۵۰ نیروی داوطلب بسیجی نیز در محله‌های مختلف آبادان اقدام به ضدعفونی و یا در غسل اموات کرونایی و کمک به مجموعه درمان همکاری نزدیک داشتند.

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان به توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا در آبادان اشاره کرد و گفت:با تشکیل قرارگاه امام حسن محتبی (ع) و با همکاری پایگاه بسیج، مساجد و خیرین، افراد آسیب دیده از کرونا در مناطق و محله‌های آبادان شناسایی شدند.

سرهنگ احمدی با اشاره به ساخت و تحویل ۱۰ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان در  آبادان، گفت:در هفته دفاع مقدس کار بازسازی، ترمیم و نوسازی ۶۵ واحد مسکونی محرومان به پایان می‌رسد و به آن‌ها تحویل داده می شود.

او ادامه داد: در حال تهیه نرم‌افزار برای ثبت مشخصات افراد نیازمند و خیرین برای ادامه کمک معیشتی با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان آبادان در طول سال هستیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.