مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت:دو پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری از ابتدای سال تاکنون در زنجان صادر شده است.

خانه مسافر به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: دو مورد پروانه بهره‌برداری خانه مسافر شامل یک پروانه در شهر گرماب شهرستان خدابنده با قابلیت اقامتی ۱۶ نفر و ایجاد اشتغال برای ۳ نفر و یک پرونده در شهر گیلوان شهرستان طارم با قابلیت اقامتی ۱۲ نفر و ایجاد اشتغال برای ۳ نفر است.

ارجمند صدور هر گونه پروانه بهره‌برداری گردشگری در سطح استان را منوط به اخذ تائیدیه تشکل‌های مربوطه دانست و گفت: این اقدام گامی در راستای ایجاد انسجام هر چه بیشتر بین تشکل‌هاست.

او ادامه داد: با توجه به بررسی پرونده‌ها و متقاضیان دریافت پروانه بهره برداری خانه مسافر یا تکمیل پروژه‌های درحال اجرا حدود ۷ تاییدیه صدور پروانه بهره برداری از سوی اداره کل میراث فرهنگی زنجان صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت:سرمایه‌گذاری مناسب یعنی تولید اشتغال پایدار و تقویت چرخه اقتصادی که خود منجر به کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر و عقب‌ماندگی اقتصادی می‌شود و این موضوع با توجه به سال ۹۹ که جهش تولید نام گرفته سرلوحه فعالیت‌های این اداره کل قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.