معاون آموزشی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: نام‌نویسی آنلاین نوزدهمین دوره رقابت ملی مهارت در استان تا ۳۱ مرداد تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، جلیل شهریاری معاون آموزشی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: نوزدهمین دوره رقابت ملی مهارت امسال در ۳۶ رشته مهارتی و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و مطابق تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

او بیان کرد: نام‌نویسی رقابت مذکور تنها به صورت آنلاین و از طریق نشانی اینترنتی www.portaltvto.com/olampiad/signup/step انجام می‌شود.

معاون آموزشی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: سن شرکت کنندگان این رقابت برای رشته‌های فناوری آب، ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک و امنیت سایبری از ۱۱ دیماه ۷۴ و برای بقیه رشته‌ها از ۱۱ دیماه ۷۷ به بعد است.

او  ادامه داد: بر اساس گزارش دفتر رقابت ملی و بین‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، رشته‌های نوزدهمین دوره رقابت ملی مهارت انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۲۲ چین شامل گروه فناوری و ساخت و ساز، گروه مد و هنرهای خلاقانه، گروه فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی، گروه فناوری مهندسی و تولید، گروه خدمات رسانی شخصی و اجتماعی و گروه حمل و نقل است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار