مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: در ۴ ماه نخست امسال ٢٠ هزار مورد خدمت در سرفصل‌های مختلف به خانوارهای تحت حمایت ساکن در مناطق محروم استان ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۲۰ هزار مورد خدمت در سرفصل هل های فرهنگی، حمایتی، اشتغال و درمانی به خانوارهای تحت حمایت ساکن در مناطق محروم استان با ضریب محرومیت ۶ تا ۹ ارائه شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۷۶ هزار و ۸۲۲ خانوار تحت حمایت این نهاد با جمعیت ۱۶۵ هزار و ۱۲۶ نفر در مناطق محروم استان ساکن هستند.

بذرافشان تصریح کرد: خانوارهای مذکور در ۴ ماه نخست امسال ۲۰ هزار مورد خدمت را در فصل‌های مختلف با اعتبار ۸۲۰ میلیارد ریال دریافت کردند. همچنین از این تعداد ۳۶۷ خانوار ساکن در مناطق محروم با ضریب ۸ و ۹ علاوه بر دریافت خدمات گفته شده، لوازم خانگی به ارزش ۴ میلیارد ریال نیز دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس تصریح کرد: پارسال ۲۴۵ هزار خدمت به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است که از این تعداد ۱۰۲ هزار و ۷۶۳ مورد با اعتبار یک هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال به مددجویان ساکن در مناطق محروم اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار