خانواده‌های زندانیان هیچ نقشی در وقوع جرم ندارند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنندج گفت: خانواده‌های زندانیان هیچ نقشی در وقوع جرم ندارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همراه با فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان در منزل تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند و تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان سنندج حضور و ضمن دیدار صمیمی با آنان از نزدیک در جریان وضعیت زندگی خانواده‌ها قرار گرفته و دستورات لازم برای رفع مشکلاتشان را صادر کردند.

محمدجباری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنندج در این دیدار با تاکید بر این موضوع که خانواده‌های زندانیان هیچ نقشی در وقوع جرم ندارند گفت: بازدید‌هایی که از خانواده‌های زندانیان به عمل می‌آید حکایت کننده حقایق تلخی است که این روز‌ها این خانواده‌های آسیب پذیر به دلیل مشکلات اقتصادی و در حبس به سربردن سرپرست خانواده با آن مواجه هستند که به حداقل رساندن این معضل افزایش منابع درآمدی انجمن‌ها و حمایت جدی مسئولین را می‌طلبد.

دادستان مرکز استان کردستان با تاکید بر این موضوع که تلاش‌ها در راستای کاهش مشکلات خانواده‌های زندانیان ادامه دارد افزود: از دیگر برنامه‌های ما در راستای کاهش آسیب در میان خانواده‌های زندانیان نیازمند، توانمندسازی شغلی آنان می‌باشد که امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده بتوانیم در این راستا موفق عمل نماییم.

از مهمترین رویداد‌های این دیدار می‌توان به پرداخت مبالغی در قالب کارت هدیه بین خانواده ها، پرداخت ۶ ماه اجاره مسکن یکی از خانواده‌های نیازمند و همچنین تهیه اقلام و مایحتاج ضروری زندگی برای برخی از آنان اشاره نمود.

گفتنی است، به فرزندان در حال تحصیل این خانواده‌های نیازمند، تعدادی گوشی هوشمند در راستای بازنماندن آن‌ها از ادامه تحصیل در ایامی که کلاس‌های درس به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌گردد اهداشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.