سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: نمی‌توانیم با پاداش دادن برای بازیکنان انگیزه ایجاد کنیم، اما از آن‌ها درخواست کردیم مقابل گل گهر با تمام وجودشان بازی کنند.

تارتار: با شرایط موجود، انگیزه دادن به بازیکنان کار سختی است/ انتظار داریم داوران دقت کنند تا در حق تیمی اجحاف نشودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: جا دارد پیش از صحبت درباره بازی با گل گهر سیرجان از تیم داوری بازی هفته قبل مقابل فولاد که قضاوت خوبی انجام داد تشکر کنم. فیلم بازی را دیدیم و باید بگویم عملکرد صفایی و همکارانش خوب بود. انتظار داریم بقیه داوران در بازی‌های آینده دقت لازم را داشته باشند تا در حق تیمی اجحاف نشود، زیرا با تیم‌هایی بازی داریم که خطر سقوط را احساس می‌کنند.

تارتار درباره بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت: مانند تمام بازی‌های دیگر که حریفان به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند یا برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند، بازی سختی با گل گهر داریم. تیم ما در میانه جدول قرار دارد و نمی‌توانیم با پاداش دادن به بازیکنان، برای آن‌ها انگیزه مالی ایجاد کنیم. در این شرایط انگیزه دادن به بازیکنان سخت است و ما تلاش می‌کنیم از بازیکنان باانگیزه‌تر در ترکیب استفاده کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: گل گهر در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و از تیم‌هایی به شمار می‌رود که امتیازات زیادی کسب کرده است. همین موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند. گل گهر از ساختار قوی، هیئت مدیره توانمند و کادرفنی باتجربه‌ای برخوردار است که در راس آن استاد من، مجید جلالی حضور دارد. گل گهر در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده است.

او افزود: هفته گذشته یک پله در جدول سقوط کردیم و می‌خواهیم به جایگاه قبلی برگردیم و در پایان فصل در رتبه هشتم قرار بگیریم. از بازیکنان خواستیم فردا با تمام وجودشان بازی کنند تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. باید از هوادارانمان یاد کنیم که فردا در ورزشگاه نیستند. از روزی که ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها ممنوع شده، ما متضرر شدیم، زیرا ما هواداران پرشوری داریم که به عنوان یار دوازدهم خیلی به ما کمک کردند و از آن‌ها می‌خواهیم برای ما دعا کنند تا در پایان بازی نتیجه‌ای رقم بخورد که خوشحال شوند.

او درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: خدا را شکر بازیکن محروم و مصدوم نداریم و تمام بازیکنان ما آماده بازی با گل گهر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
تعذیه شون را تعییر بده
بدن شون اسیدی شده که انرزی کمی دارند
تعذیه قلیایی بهشون بدهید
و مثبت اندیشی و لبخند همیشگی بر لبان
آخرین اخبار