مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای برگزاری آزمون سراسری با بیش از ۵۱ هزار داوطلب آمادگی داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امیدواریم با هماهنگی همه در برگزاری کنکور سراسری که در ۴ روز در نوبت صبح برگزار می‌شود، خوب عمل کنیم و این آزمون با حضور ۵۱ هزار داوطلب در ۲۲ حوزه امتحانی در سراسر استان و با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

او بیان داشت: ما در شرایط کرونایی تمام تلاش خود را کرده‌ایم که رضایت مردم و دانش‌آموزان را جلب کنیم و با رعایت شیوه‌نامه‌ها توانستیم که در برگزاری امتحانات پایه دوازدهم و استعداد‌های درخشان عملکرد خوبی داشته باشیم.

مودت افزود: آزمون کارشناسی ارشد نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته اخیر در چند مدرسه در سطح استان برگزار شد همچنین امسال نیز به تمام مدارس اعلام کردیم که پایه‌های میانی نیاز به تهیه پوشاک ندارند و تنها پایه‌های ورودی باید پوشاک مدرسه تهیه کنند. پایه‌های میانی می‌توانند از پوشاکی که در سال قبل داشتند، استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه تعطیلی زیادی در استان داشتیم و شرایط استان از نظر شیوع کرونا به مدت دو ماه قرمز بود، در مراجعه والدین برای ثبت‌نام مشکل داشتیم، بنابراین علاوه بر دوشنبه و چهارشنبه، به مدارس اعلام کردیم که در روز‌های شنبه نیز فعال باشند. این تصمیم به این منظور اتخاذ شد که از تجمع والدین جلوگیری شود و آمار ثبت‌نامی‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب الله
۲۰:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خواهش میکنیم کنکور سراسری رو به تعویق بندازید , در شهریور واکسن آنفولانزا را خودمان هم خواهیم زد , مشکل ما کروناست , ایجاد شرایط و امکانات صحیح برای برگزاری اصولی حداقل به دو ماه تعویق احتیاج خواهد داشت . خواهش میکنیم جان همه ی ما را فدای پروتکل واژه ی زبان وزیر علوم و بهداشت و کمسیون آموزش و بهداشت نکنید .