سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: از نظر بدنی و تاکتیکی خیلی به بازیکنان سخت می‌گیریم، اما متاسفانه راه دیگری نداریم و باید این کار را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتوری‌ها بیرون زمین میهمان ما هستند و انشاالله بتوانیم بیرون زمین میزبان خوب و درون زمین هم رقیب خوبی برای آن‌ها باشیم. تنها چیزی که ما را دلگرم می‌کند و در این ۲ هفته برای رسیدن به آن، با بازیکنان تمرین کردیم این است که یک تیم باشیم.  

پاشازاده در ادامه گفت: ما از هر نظر از تمام تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم. البته این حرف‌ها را قبلا زدم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که از لحاظ تیمی، برتر از حریفان باشیم و روی این موضوع هم کار کردیم. بازیکنان واقعا زحمت می‌کشند و بیشتر از توانایی خود تلاش می‌کنند. ما هم به شدت سخت گیری می‌کنیم. متاسفم، اما از نظر بدنی و تاکتیکی خیلی به بازیکنان سخت می‌گیریم. در واقع جز این، راهی نداریم. انشاالله زحمات ما نتیجه بدهد و با ارائه یک بازی خوب، بتوانیم نتیجه بگیریم.  

او درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی برابر تراکتور اظهار داشت: مالکی، حیدری و مشکل پور همچنان مصدوم هستند. نوروزی و مشایخ تازه به تمرینات برگشتند. خدا را شکر جوانان خیلی خوبی داریم و بازیکنان باتجربه ما هم به اندازه جوانان دوندگی دارند و زحمت می‌کشند و در خیلی مواقع، جلوتر از بازیکنان جوان هستند.


بیشتر بخوانید


سرمربی شاهین شهرداری افزود: به هواداران نوید می‌دهم که مقابل تراکتور تمام تلاشمان را بکنیم. چیزی که هر روز در تمرین به بازیکنان می‌گوییم، این است که هر کسی وظیفه خودش را به بهترین شکل انجام دهد. با وجود تمام کمبود‌هایی که داشتیم از بازیکنان خواستم با تمرکز کامل به دنبال اجرای تاکتیک‌هایی باشند که در تمرینات روی آن‌ها کار کردیم. آنالیز‌های خیلی خوبی انجام دادیم. در فوتبال هزار و یک اتفاق ممکن است رخ دهد، اما به هواداران وعده می‌دهم با تمام وجود بازی کنیم و دلم روشن است. انشاالله بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار