نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ واحد مسکونی و ۱۱۰ مورد اشتغال و اهدای جهیزیه در استان خراسان رضوی ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، با بیان اینکه امروز مشکل مردم تنها در بسته معیشتی نیست گفت:  مشکلی که افراد فاقد مسکن ما را مستأصل کرده کمبود مسکن و اجاره سرسام‌آور است،به همین منظور،  ۱۱۰ واحد مسکونی و  ۱۱۰ مورد اشتغال و اهدای جهیزیه در استان خراسان رضوی ایجاد شد.

او در مراسم اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی «نهضت تعاون و احسان» که در عرصه میدان بسیج برگزار شد، افزود: بر حسب فرمان مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات از چند ماه گذشته آغاز شده است و مرحله اول آن در ماه رمضان در استان با گستره عظیمی اجرا شد و مرحله دوم آن در دهه ولایت از عید قربان تا کنون در مراحل مختلفی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز قدمی بزرگ به منظور حمایت از افراد آسیب‌دیده در کرونا و قشر آسیب‌پذیر جامعه، برداشته می‌شود، ادامه داد: حرکت عظیمی به وسیله نهاد‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران، اداره کل اوقاف خراسان رضوی و حرکت عظیم در مساجد با مرکزیت هیأت امنا و ائمه جماعات در استان آغاز می‌شود.

علم الهدی بیان کرد: رزمایش مواسات یک مرحله و دومرحله نیست مقام معظم رهبری،دستور دادند قرارگاه رزمایش مواسات تشکیل شود که ایجاد آن اعلام یک پشتوانه قوی برای قشر آسیب‌پذیر است تا بدون دغدغه نسبت به مشکلات زندگی بدانند یک جریان عظیم انقلابی به فرمان رهبری پشتیبان آن‌ها است.


بیشتر بخوانید:


او با اشاره به اینکه این مرحله، آخرین مرحله نیست و در ماه محرم شاهد ادامه آن خواهیم بود، تصریح کرد: در این مرحله که از عید قربان آغاز شده است، حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار اطعام فقرا، ۲ هزار قربانی در عید قربان به عنوان حمایت از افراد آسیب‌پذیر و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی برای اقشار نیازمند، تقسیم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به مشکل بزرگ بیکاری، ۱۱۰ مورد اشتغال برای جوانان در نظر گرفته شده است و ۲۴ واحد مسکونی در صالح‌آباد برای عزیزان مرزبان ما کلنگ‌زنی خواهد شد و چندین بسته جهیزیه برای جوانان در حال ازدواج که در انتظار تشکیل زندگی هستند، تقدیم می‌شود.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.