رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، کاروان شادی به صورت سیار در ۱۰ محله‌ کرمانشاه به راه افتاد و با نورافشانی شهر را غرق شادی و سرور کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به راه اندازی کاروان های شادی گفت: برنامه به مناسبت عید غدیر خم، به صورت سیار در مسیر‌های مختلف و در محلات شهر، انجام شد.

عبدالمالکی بیان کرد: این برنامه با همکاری هیات های مذهبی  شامل راه‌اندازی ۱۰ کاروان شادی با محتوای اجرای سرود، مولودی خانی و جشن به صورت سیار در محلات، نورافشانی محلات با مشارکت مساجد و آذین‌بندی متناسب با عید ولایت انجام پذیرفت.

او ادامه داد: عید غدیر به عنوان سند تاریخ شیعیان قطعاً از اهمیت بالایی برخوردار است که باید ابعاد مختلف آن را به نمایش گذاشت و به بهانه‌های متفاوت آن را معرفی کرد.

عبدالمالکی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل اجرای برنامه‌های فرهنگی در دهه ولایت و امامت در شرایط کرونا، این برنامه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به منظور ترغیب شهروندان به پرهیز از تردد در غیر ضروری در سطح شهر اجرا شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.