مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: هدف از اجرای پویش ملی آجر به آجر مشارکت حداکثری و جلب کمک‌های اقشار جامعه برای شرکت در مدرسه‌سازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: هدف از اجرای پویش ملی آجر به آجر مشارکت حداکثری و جلب کمک‌های اقشار جامعه برای شرکت در مدرسه‌سازی است.

او با اشاره به اینکه این طرح فرصت خوبی برای مشارکت آحاد جامعه در امر مقدس مدرسه سازی است، بیان کرد: تا قبل از تصویب و شروع اجرای طرح آجر به آجر، مشارکت در امر مدرسه‌سازی به صورت کلان بوده و این مساله فضا و بستر را برای حضور عموم افراد محدود کرده بود، اما از امسال هر شخصی با هر سطح درآمد، می‌تواند در امر خیر مدرسه‌سازی سهیم شود.

موصلی ادامه داد: استان فارس در اجرای پویش ملی آجر به آجر جز ۷ استان پایلوت بوده و این مساله فرصت خوبی برای پیشتازی این استان در امر توسعه زیربنای آموزشی است.

برای اجرای پویش ملی آجر به آجر در استان فارس، هفته گذشته زوج جوان روستای زرگران مرودشت هزینه ازدواج خود را به ساخت مدرسه ۶ کلاسه این روستا اختصاص دادند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۵۲ ۲۶ دی ۱۳۹۹
نمیدونم