نماینده، ولی فقیه در کردستان بر لزوم رعایت توصیه‌های ستاد کرونا و سیاست‌های نظام اسلامی در اجرای برنامه‌های ایام محرم و صفر تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در کردستان در دیدار مسوولان هیات‌های مذهبی کردستان گفت: شما نقش اثرگذاری در برگزاری اعیاد و شهادت‌ها و سایر مناسبت‌های مذهبی دارید و باید در این شرایط کرونایی با رعایت توصیه‌ها و سیاست‌های نظام اسلامی و ستاد کرونا، برنامه‌های ایام محرم، صفر و اربعین حسینی را برگزار کنید.

او افزود: کار کردن برای مردم توسط هیات‌های مذهبی همان ارتباط حضوری است که محبت، مودت، عشق و همدلی را فراگیر می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با تفسیر آیات قرآن و مصداق این آیات در شان امیر مومنان علی (ع) و بزرگداشت اعیاد بویژه عید غدیر، از هیات‌های مذهبی خواست در ایام شادی اهل بیت (ع) زمینه نشاط معنوی در جامعه را فراهم کرده و با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی فعالیت کنند.

او یادآور شد: وجود رهبری در جامعه اسلامی که با اقتدار تمام بزرگترین مستکبران را به خاک انداخته و رسوا کرده یک نعمت بوده و لازم است در این برهه از زمان مطیع امر معظم‌له باشیم و بیشتر از سایرین توصیه‌ها و سیاست‌های نظام اسلامی و شرایط ستاد کرونا را در برنامه‌های پیش‌رو بویژه ایام محرم، صفر و اربعین حسینی رعایت کنیم.

آیت‌الله حسینی شاهرودی گفت: برخی شادی‌ها که با موسیقی کذایی ایجاد می‌شوند نمی‌تواند در ایجاد شادی و نشاط در فرد اثرگذار باشد و به مرور منجر به غم خواهد شد، اما شادی‌هایی که منجر به نشاط اجتماعی شوند در همین ولادت‌ها و اعیاد است که نمود پیدا می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: هیات‌های مذهبی با پرداختن به برگزاری جشن و شادی در اعیاد و ولادت‌ها نشاط اجتماعی به وجود می‌آورند و قطعا ایجاد نشاط اجتماعی به جامعه امید و جان می‌دهد و آن را فعال و پویا می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.