بسته ورزشی استان البرز، ۱۸ مرداد ماه ۹۹

با بسته ورزشی شنبه، هجدم مرداد ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران مرکز البرز با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، از البرز، بسته ی خبری امروز شنبه هجدهم مرداد ماه به سوژه های ورزشی چون؛ نخستین مسابقه بین المللی آنلاین تکواندو آقایان به میزبانی البرز و جشن غدیرانه به سبک اتومبیلرانان البرزی پرداخته است.

نخستین مسابقه بین المللی آنلاین تکواندو آقایان به میزبانی البرز

در این رقابت ها ۳۳۰ تکواندوکار از ۱۵ کشور جهان در رده های شکوفه ها، خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش کیوروگی با یکدیگر رقابت کردند.

ارزیابی تکواندوکاران با حضور داوران بین المللی در خانه تکواندو انجام شد و برترین ها پس از جمع بندی امتیازات معرفی می شوند.

جشن غدیرانه به سبک اتومبیلرانان البرزی

بیش از پانصد موتور سوار و اتومبیلران البرزی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله به ویروس کرونا در حرکتی نمایشی عید غدیر را جشن گرفتند.

درویشی، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در خصوص هدف از برگزاری این رژه گفت: ترویج فرهنگ رعایت اصول صحیح رانندگی در سطح شهر و کاهش تصادفات و همچنین رعایت نکات بهداشتی به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا از اهداف این حرکت نمایشی بود.

شرکت کنندگان در این رژه که از مهرشهر کرج شروع شد پس گذر از سطح شهر کرج با حضور در پای کوه نورالشهدا به مقام شامخ شهدای گمنام نیز ادای احترام کردند و به مبدا حرکت خود بازگشتند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.