مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان، گفت : پیش‌بینی می‌شود امسال و با اجرای این طرح در قالب سه مرحله عملیاتی، ۳۸ هزار و ۱۷۷ فرصت شغلی در استان ایجاد شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در طرح اقدام ملی مسکن ۱۵ هزار و ۴۹۰ واحد شامل ۶ هزار و ۴۴ واحد در زمین‌های دولتی، پنج هزار واحد در زمین ایثارگران و چهار هزار و ۴۴۶ واحد نیز در واحد‌های خودمالک اجرایی می‌شود.

او گفت : برای احداث این تعداد واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در بخش زمین‌های دولتی و ایثارگران سرمایه‌گذاری معادل چهار هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان انجام و بیش از ۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر نیز مشغول به کار می‌شوند.

او افزود: همچنین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بخش واحد‌های خودمالک نیز یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود و برای هشت هزار و ۳۳۳ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه در خصوص اجرای هشت هزار و ۸۹ واحد مسکن مهر گفت: این واحد‌ها با میانگین پیشرفت ۷۰ درصد در حال اجرا است.

او ادامه داد: برای احداث این تعداد واحد مسکونی ۷۲۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری لازم است و می‌تواند زمینه اشتغال ۴ هزار و ۴۴ نفر را فراهم کند.

شریفی گفت: امسال نهضت خانه سازی و توجه به صنعت ساختمان طبق تاکیدات استاندار و معاونین وی با جدیت بیشتری در استان دنبال می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.