مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا شهرستان باوی گفت: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم بین نیازمندان شهر ویس توزیع شد.

سید علی آلبوشوکه مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا شهرستان باوی و یکی از مدافعان حرم آل الله در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هر سال به مناسبت عید سعید غدیر خم مراسم پخت و توزیع غذای نذری در قالب ضیافت علوی انجام می‌شود.

او افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از تجمعات خطرناک تصمیم گرفتیم با همکاری و کمک‌های یکی از خیرین، ۳۰۰ پرس غذای گرم را تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا در روستا‌های کوت سید سلطان و سید شریف از توابع بخش ویس شهرستان باوی توزیع کردیم.

آلبوشوکه اظهار داشت: توزیع غذا و اطعام ایتام و نیازمندان، سیره ائمه اطهار علیهم السلام و امام علی (ع) است و ما نیز به عنوان شیعیان مولا امیرالمومنین (ع) باید ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم و علاوه بر اعیاد و مناسبت‌های مذهبی، در سایر روز‌ها نیازمندان و فقرا را فراموش نکنیم و مراقب باشیم تا هیچ انسانی شب را با گرسنگی سر بر بالین بگذارد، البته برای ادامه این حرکت‌های جهادی و خداپسندانه به حمایت و کمک خیرین نیز نیازمندیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.