مسوول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در استان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، کار توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سراسر این استان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حامد مقدم مسوول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در استان سیستان و بلوچستان گفت: این قرارگاه با همراهی قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان البرز در قالب پویش «عاشقان ولایت» طرح اطعام ۳۰ هزار نفری نیازمندان سطح استان را آغاز کرده تا علاوه بر حفظ حرمت و احترام خانواده‌های نیازمند از موازی کاری جلوگیری شود که در این راستا با ساماندهی‌های انجام شده توزیع محله محور به مناسبت عید سعید غدیر خم در دستور کار قرار گرفته است.

او اظهار داشت: این قرارگاه که از اجتماع جهادگران دلسوز شکل گرفته، کارکرد‌های مختلفی را در برنامه دارد که یکی از این کارکرد‌ها حضور فعال در عرصه‌های خدمات اجتماعی کمک به نیازمندان است.

او افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای رزمایش گسترده همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان این قرارگاه جهادی برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این ایام توزیع یکهزار بسته موادغذایی هر بسته به ارزش ۲۵۰ هزار تومان را با حفظ حرمت و ارزش گذاری به خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار داده است.

مسوول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام سیستان و بلوچستان گفت: در این ایام یک سرویس جهیزیه کامل به یک روج جوان و توزیع ۵۰۰ عدد اسباب بازی بین کودکان در روستا‌های استان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار