رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اتهامات بی‌اساس این رژیم علیه ایران درباره «جولان» اشغالی را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه فلسطینی معا، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، در سخنانی مدعی شد ۴ فردی که هفته گذشته در جولان هدف قرار گرفتند، به ایران وابسته بوده‌اند.

او در اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد این افراد سعی داشته‌اند حمله‌ای را بر اساس دستورالعمل‌هایی از تهران انجام دهند.

کوخاوی در بازدید از یگان کماندویی «ماجلان» که به گفته ارتش رژیم صهیونیستی مسئول هدف قرار دادن تیم مذکور در جولان اشغالی بوده است، گفت: ما با عملیات‌های محرمانه و آشکار به همه دشمنان خود در تمام صحنه‌ها آسیب می‌رسانیم.

او گفت: روند صدمه زدن به دشمنان را تا ۳۶۰ درجه و خسارت وارد کردن به آن‌ها در تمام میدان‌ها را ادامه خواهیم داد.

هفته گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که یک گروه چهار نفره را که در حال بمب‌گذاری در کنار فنس‌های مرزی در جولان اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز ضمن تکرار تهدیدات توخالی خود ادعا کرد: ما برای محافظت از خود، آنچه را که باید انجام دهیم، انجام می‌دهیم. این صرفا یک بیانیه نیست و باید جدی گرفته شد.

«فوزی برهم» سخنگوی جنبش حماس، حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه را با هدف صدور بحران‌های داخلی این رژیم به نوار غزه عنوان کرد و افزود: رژیم صهیونیستی قصد دارد با این حملات نگاه‌ها را از آنچه درون این رژیم رخ می‌دهد، تظاهرات مردمی و اوضاع متشنج سیاسی خود منحرف کند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: مقاومت ماهیت برنامه‌های رژیم صهیونیستی و آنچه بدان می‌اندیشد و حتی ساز و کار برخورد با آن را به خوبی درک می‌کند و هرگز به این رژیم اجازه نمی‌دهد نوار غزه را مکانی برای صدور بحران‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
جولان باید آزاد و به سوریه برگردونده بشه. بعد از اون اسراییل خود به خود از هم می پاشه.
آخرین اخبار