پسر ۱۰ ساله با وجود تلاش کادر پزشکی در استخر ذخیره آب کشاورزی، جان باخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی مبنی بر حادثه غرق شدن دو کودک خردسال در یک استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در روستای کسرینه از توابع بخش مرکزی کاشمر، بلافاصله نیرو‌های اورژانس۱۱۵ به محل اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه قبل از رسیدن عوامل اورژانس ۱۱۵ به محل، پدر این دو خردسال اقدام به بیرون کشیدن فرزندانش از داخل استخر کرده بود، افزود: این خواهر و برادر که بی جان بودند پس از اقدامات اولیه، بلافاصله به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


بیشتر بخوانید:


مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به اینکه تلاش کادر پزشکی بیمارستان برای نجات پسربچه بی نتیجه ماند و متأسفانه این پسر ۱۰ ساله جان باخت، ادامه داد: دختر ۵ ساله هم از وضعیت جسمانی مطلوبی برخوردار نمی باشد وهم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

یزدانی با اشاره به گرم شدن هوا و افزایش تمایل برخی افراد برای آب تنی بیان کرد: با توجه به اینکه شنا کردن در استخر‌های ذخیره آب کشاورزی با خطر جانی همراه است، توصیه می‌شود از شنا کردن در کانال‌های آب، استخر‌های ذخیره آب کشاورزی و آبگیر‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام// م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.