فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب گفت: امسال ۱۱۸ سری جهیزیه به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به نوعروسان خوشابی در سه مرحله اهدا شده است.

 محمود حامد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در ادامه مسیر خدمت به مردم به همت خیرین و مردم عزیز توانستیم گام دیگری برداریم و همزمان با دهه امامت و ولایت ۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به نوعروسان خوشابی اهدا کنیم.

او افزود: امسال به همت مردم عزیز و خیرین در کنار دستگاه‌های حمایتی در مجموعه سه مرحله ۱۱۸ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به نوعروسان خوشابی اهدا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب ادامه داد: به منظور تحقق بیان رهبری، رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه مردم خیرخواه خوشاب یک شاخص منحصر به فرد دیگری را هم به نام خوشاب ثبت کردند و آن ایثارگری و خدمت خیرخواهانه، قربانی و اهدای حداقل ۲۱۶ راس دام سبک در ایام دهه ولایت و امامت بوده است.

حامد بیان کرد: تعدادی از این قربانی‌ها به صورت گوشت خام در روز عید قربان به دست نیازمندان رسیده است و تعدادی دیگر هم در عید غدیر پخته خواهد شد و به صورت وعده غذای گرم در بین نیازمندان خوشابی توزیع خواهد شد.

او تصریح کرد: برنامه‌ها و طرح‌های بسیار خوبی در شهرستان به همت مردم و دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است، مانند
 طرح قربانی گوسفند بوسیله کارمندان ادارات و تقسیم گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان است که تا‌کنون، مجموعه فرمانداری، کارکنان سپاه خوشاب، شهرداری، سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش و چند نهاد دیگر در این طرح مشارکت خوبی داشته‌اند.

د فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب تاکید کرد: پیرو بیانات رهبری معظم انقلاب بسیج در هر کجا که کشور به آن نیاز داشته است به هر نوعی فعالیت کرده و خواهد کرد، که نشانه پویایی مجموعه بسیج و سپاه می‌باشد.

حامد اظهار کرد: بسیجیان همیشه در صحنه خوشاب در ایام کرونایی هم به مانند همیشه پای کار مردم بوده اند و با راه اندازی کارگاه‌های تولید ماست و لوازم بهداشتی به نظام سلامت کشور خدمت کرده‌اند.

او افزود: محرومیت‌زدایی از دیگر وظایف بسیج است که تاکنون ۱۵۰ منزل برای سیل‌زدگان گلستان و ۲۵ منزل در خوشاب برای نیازمندان بوسیله بسیج سازندگی سپاه خوشاب و گروه‌های جهادی بسیجیان این شهرستان ساخته شده است.

انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار