مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: حدود ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض برای کمک به نشریات مکتوب استان از سوی استاندار اختصاص داده شد که بزودی توزیع خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۲۸۳ رسانه مجوزدار در استان کرمانشاه ، گفت: در حال حاضر یازده خبرگزاری، ۶۶ پایگاه خبری، ۱۰۲ نشریه محلی، ۱۰۰ نمایندگی نشریات سراسری و چهار پایگاه الکترونیکی در سطح استان کرمانشاه مجوز فعالیت دارند.

فاضلی با بیان اینکه اطلاع دقیقی از تعداد خبرنگاران استان کرمانشاه در دست نیست، گفت: طبق برآورد صورت گرفته هم اکنون ۵۰۰ فعال رسانه‌ای در سطح استان فعال هستند.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات متعدد اهالی رسانه در استان، گفت: در دوران پیش از کرونا متاسفانه افزایش قیمت کاغذ مشکلاتی را برای رسانه‌های مکتوب استان به وجود آورد و در همین راستا تلاش کردیم یارانه کاغذ لازم را برای این رسانه‌ها فراهم کنیم و پارسال ۵۸ هزار و ۹۲۲ کیلوگرم کاغذ میان نشریات مکتوب استان توزیع شد.

او افزود: همچنین هرساله برای کمک به نشریات رقم یارانه‌ای میان آن‌ها توزیع خواهد شد که این رقم پارسال ۱.۸ میلیارد تومان بود که بصورت بلاعوض میان ۱۰۲ نشریه محلی استان، بسته به تعداد شمارگان، صفحات، نظم انتشار  توزیع شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از پیگیری برای حمایت از رسانه‌های استان در شرایط کرونایی خبر داد وافزود: طی این مدت با پیگیری‌های متعدد خانه مطبوعات استان رقمی حدود ۱۰۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض برای کمک به نشریات مکتوب استان از سوی استاندار اختصاص داده شد که بزودی توزیع خواهد شد.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.