پیام مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل به مناسبت روز خبرنگار

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل در پیامی هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل با انتشار متنی روز خبرنگار را تبریک گفت. وی در متن مذکور اظهار کرد:" نام‌گذاری روز‌ها به یاد اصناف و شغل‌های اثرگذار در جامعه فرصتی‌ست برای دریافت اهمیت‌شان.

در میان این روزنگاری‌های تقویمی، روز خبرنگار، اما حلاوت و شیرینی دیگری دارد، زیرا که حضور اثرگذاران در این عرصه، با روز و شب ما مردمان جامعه گره خورده است. آن‌ها واسطه‌ی بین ما و تحولات جهان پیرامون ما هستند، واسطه رساندن اخبار و اتفاقات به دست ما، واسطه آگاهی ما از آنچه رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید


آن‌ها زندگی خود را به خبر‌ها تنیده‌اند تا من و ما بتوانیم در سرخط خبرها، در میان زندگی‌مان بدانیم چه پیش آمده است. وظیفه خطیری که آن‌ها با وسواس به دوش می‌کشند تا گردش اطلاعات مخدوش نشود، تا حلقه وصلی شوند بین مردم و مسئولین یا جامعه و وقایع. تبریک گفتن این روز به خبرنگاران عزیز، کمترین کاری‌ست که می‌توان برای سپاسگزاری از شرف و آبروی شاغلان این عرصه انجام داد. پس من نیز از طرف خود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل، از خبرنگاران سخت‌کوش تشکر کرده و روز خبرنگار را به این عزیزان در هر عرصه از پهنه این شغل تبریک می‌گویم. امید است که صداقت و درستکاری روزنامه‌نگاران و خبرنگاران، سبب بهبود بیش از پیش عرصه اطلاع‌رسانی در کشور عزیزمان ایران شود. سرشان سلامت و قلمشان مانا".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فومن
۱۷:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
آقای رضا خواه وجدانن سرعت نت رایتل درست کنید به خدا روانیمون کرد! کیفیت اینترنت افتضاح شده
Iran (Islamic Republic of)
فومن
۱۷:۴۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
حاجی بده این نت رایتل درست کنید؟ چرا سرعت اینقدر افت کرده؟ پهنای باند و ظرفیت افزایش بدید،سرعت به نیم مگابیت بر ثانیه رسیده!!!!!!
آخرین اخبار