معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد گفت: ۱۰۱ هیات مذهبی در مشهد مجوز برپایی جشن عید غدیر در فضای باز را دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احمد ریواده معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد گفت: ۱۰۱ هیات مذهبی در مشهد مجوز برپایی جشن عید غدیر در فضای باز را دریافت کردند.

او افزود: برگزاری این جشن‌ها مطابق پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کروناست و از جمله شاخصه‌های اصلی در برگزاری این جشن ها، جلوگیری از ایجاد تجمع، استفاده از ماسک توسط اعضای هیات‌ها و شرکت کنندگان و مدت یک ساعت برای انجام مراسم می‌باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد ادامه داد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا برپایی هر نوع ایستگاه صلواتی و توزیع شیرینی و شربت، ایجاد تجمع و راه‌اندازی کاروان‌های موتوری در سطح شهر به خاطر حفظ ایمنی و ایجاد نشدن راه‌بندان ممنوع است.
 

بیشتربخوانید


ریواده بیان کرده: علاوه بر هیات‌های مذهبی مشهد، آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج نیز خواستار برگزاری جشن در فضای باز و راه‌اندازی کاروان شادی خودرویی بودند که پروتکل‌های مورد نظر به آنان ابلاغ شده است.

او تصریح کرد: در این جهت ۱۳ کاروان خودرویی متعلق به آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران و هیات‌های مذهبی متشکل از پنج دستگاه تریلی مجوز برگزاری جشن سیار دریافت کرده‌اند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد ادامه داد: تردد این کاروان‌ها مشروط به رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و دریافت مجوز ترافیکی لازم از پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد بوده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.