رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری شدن ۶۵ نفر با علائم کووید ۱۹ درالبرز/ فوت ۵ البرزی بر اثر کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت :مجموع کل موارد بستری شامل قطعی ، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزارو ۳۲۵ نفر بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۴۰ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این‌که در حال حاضر تعداد ۵۱۴ نفر شامل موارد قطعی ، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۲۱۸ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ است .

کریم افزود : طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۹۱ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۵ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

او با اشاره به این‌که تعداد ۱۱۹ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند افزود : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۵۰ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۷۹۰ نفر رسید .

کریم افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار