دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: باتوجه به شرایط کرونایی استان قهوه‌خانه‌های حاشیه شهر اردبیل که فعالیت زیادی دارند پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به اینکه برهم‌زنی امنیت عمومی و آرامش در بین مردم خط قرمز دادستانی اردبیل است در این زمینه با کسانی که به هر بهانه و عذری در صدد بر هم زدن آرامش عمومی هستند به شدت برخورد می‌شود.

او با اشاره به شرایط کنونی استان تحت تاثیر ویروس کووید-۱۹ گفت: قهوه‌خانه‌ای که علی‌رغم هشدارهای دادستانی و دستگاه قضایی استان هنوز هم بر تداوم فعالیت خود مصر هستند به زودی پلمب می‌شوند که در همین راستا چند باب با ورود مستقیم دستگاه قضایی تعطیل شده و فعالیت‌شان به حالت تعلیق درآمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص فعالیت غیرقانونی اراذل و اوباش در حاشیه شهرها نیز تصریح کرد: طی عملیاتی که با همکاری نیروی انتظامی استان انجام شد ۱۷ نفر از متخلفان و اراذل و اوباش دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

طباطبایی از همشهریان اردبیل خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مغایر با چارچوب معینه از سوی دستگاه قضایی مراتب را سریعا با همکاران نیروی انتظامی یا دادستانی گزارش دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.