آزادی ۴۹ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان رضوی

رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: زمینه آزادی ۴۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان با کمک خیران فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد غفاریان طوسی رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: زمینه آزادی ۴۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان با کمک خیران فراهم شد که مجموع بدهکاری این تعداد از مجرمان جرایم غیر عمد در استان ۷۱ میلیارد ریال بود که ۴۰ میلیارد آن با گذشت شاکیان بخشیده شد و ۱۵ میلیارد ریال نیز مشمول پذیرش اعسار زندانی گردید.

او افزود: بخشی از مطالبات بدهکاران از طریق خود محکومان پرداخت شد و مبلغ ۱۴ میلیارد ریال نیز با کمک خیران استان، کمک‌های ستاد دیه و کمک بنیاد مستضعفان پرداخت گردید.

رئیس ستاد دیه خراسان رضوی ادامه داد: این تعداد محکوم جرایم غیرعمد پس از طی مراحل اداری در واحد اجرای احکام طی روز‌های آینده از زندان‌های خراسان رضوی آزاد خواهند شد.

غفاریان بیان کرد: کمک بنیاد مستضعفان نیز در چارچوب تفاهمنامه این بنیاد با سازمان زندان‌ها و در قالب طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت عید غدیر انجام شده است.

او تصریح کرد: به طور متوسط برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان که دیون سنگین مالی ندارند جمع آوری ۲۰۰ میلیون ریال کمک از سوی خیران زمینه آزادی هر زندانی را فراهم می‌کند.
 

بیشتربخوانید

 
رئیس ستاد دیه خراسان رضوی تاکید کرد: در حال حاضر شمار زندانیان جرایم غیرعمد استان که مشمول دریافت کمک برای رهایی از زندان هستند حدود ۶۰۰ نفر است.

غفاریان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: جشن‌های گلریزان امسال در مناسبت‌های مختلف همچون ماه مبارک رمضان و دهه کرامت به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی برگزار شد و این زیرساخت‌ها همچنان برای دریافت کمک‌های مردم فراهم و برقرار است.

او افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا واحد‌های مرتبط یا درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس http://www.khorasanipro.ir  برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.

رئیس ستاد دیه خراسان رضوی ادامه داد: امکان پرداخت آنلاین وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی این ستاد نیز به نشانی www.khorasanipro.ir فراهم است.

غفاریان بیان کرد: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب شبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار