فکری: تیرک دروازه در بازی با سپاهان به ما کمک کرد/ رضا دهقان به کرونا مبتلا نشده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش در بازی با تیم سپاهان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: بازی با سپاهان سنگین و سخت بود، اما بازیکنان مان با تمام وجود دویدند و جنگیدند. البته با توجه به تعداد کم نفرات مان و بازیکنان کمی که داریم خستگی در ساق بازیکنان ما مشهود بود.

او ادامه داد: به هر حال سپاهان هم تیم خوبی است و در نیمه دوم حریف فشار آورد و تیر دروازه به ما کمک کرد و باید از تیرک دروازه ممنون باشیم. بازیکنان ما با عشق و با تمام وجود بازی می‌کنند و این برایم کافی است. نتیجه بازی بعد از این مسئله است و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم.

تیم سپاهان هم از داوری ناراضی نبود 

سرمربی نساجی درباره اینکه در اواخر مسابقه به داور معترض شد، گفت: ما قصد داشتیم ۲ بازیکن را به صورت همزمان در سومین تعویض مان  جابه جا کنیم که داوری متوجه نشده بود. همچنین بازیکن بلند زن را می‌خواستیم  به زمین مسابقه بفرستیم، اما اشتباه پیش آمد و  این اتفاق روی نتیجه بازی تاثیری نداشت. به هر حال  تیم داوری خوب قضاوت کرد و فکر نمی‌کنم تیم سپاهان که بازنده هم بوده از تیم داوری ناراضی باشد. همچنین روز ۱۷ مرداد هم به قشر زحمتکش، مظلوم و بی ادعای تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: به هر حال نبود رسانه‌های تصویری و  مکتوب  باعث می‌شود ورزش و فوتبال ما به خوبی انعکاس داده نشود، اما با حضور خبرنگاران، فوتبال و ورزش ما قشنگ‌تر می‌شود و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

فکری درباره اینکه رضا دهقان به ویروس کرونا مبتلا شده است، گفت: رضا دهقان آسیب دیده از ناحیه همسترینگ است و تا آخر بازی‌ها دیگر نمی‌تواند برسد.   این بازیکن کرونا ندارد و در بازی با فولاد بین نیمه به خاطر مصدومیت تعویض شد و پزشکان هم به او گفتند تا آخر فصل نمی‌تواند بازی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار