استاندار:

رعایت موازین بهداشتی نباید برای مردم پرهزینه باشد

آشناگر در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی باید با سهولت به دست مردم برسد خواستار راه اندازی سامانه‌های فروش اینترنتی در این بخش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار با قدردانی از مردم برای استفاده از ماسک گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نباید برای مردم پرهزینه باشد.

آشناگر با تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی باید با سهولت به دست مردم برسد خواستار راه اندازی سامانه‌های فروش اینترنتی در این بخش شد.

او همچنین از متولیان تنظیم بازار استان سمنان خواست با برنامه ریزی و تدابیر لازم کمبود مرغ در بازار را هر چه سریعتر برطرف کنند.

علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه علت اصلی کمبود مرغ در بازار انجام نشدن جوجه ریزی در ماه‌های قبل بوده گفت: در این مدت با توزیع مرغ منجمد در بازار کمبود‌ها جبران شده است.

او افزود: برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در بازار رایزنی‌هایی با مرغداران برای تامین نهاده‌ها انجام شده است.

تشنه‌دل همچنین درباره تولید و توزیع ماسک در استان سمنان بیان کرد: در حال حاضر پنج واحد تولید ماسک در استان سمنان با مجوز‌های صنعتی و بهداشتی فعال است که روزانه ۷۰ هزار ماسک میکنند تولید و در اختیار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار میدهند ضمن اینکه در این مدت تعدادی از کارگاه‌های تولید ماسک هم فعال شدند که کمک شایانی به وضعیت عرضه و تقاضا در بازار شد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه سهمیه توزیع ماسک را وزارت بهداشت بر اساس جمعیت استان‌ها درکشور تعیین میکند گفت: سهم استان سمنان روزانه سی هزار ماسک است.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.