طیبی: با مشورت بزرگان فوتسال تصمیم گرفتم راهی بنفیکا شوم

بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال گفت: از کشور‌های اسپانیا، روسیه، ایتالیا و پرتغال پیشنهاد داشتم و با صحبت‌هایی که با بزرگان فوتسال انجام دادم تصمیم گرفتم بنفیکا را انتخاب کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره عقد قرارداد با باشگاه بنفیکای پرتغال اظهار داشت: من ۴ سال در خدمت تیم غیرت قزاقستان بودم و در این سال‌ها اتفاقات بسیار خوبی برای من افتاد و موفق شدم بسیاری از رویداد‌های بزرگ دنیا را از نزدیک ببینم که حضور در فینال جام باشگاه‌های اروپا مهم‌ترین آن بود که می‌توانم به آن اشاره کنم.

او افزود: دوست داشتم یک چالش و فضای جدیدی را در فوتسال تجربه کنم و به همین دلیل تصمیم گرفتم به تیمی بروم که در حد نام و نشان غیرت باشد. فوتسالی‌ها می‌دانند که تیم غیرت قزاقستان در دنیا صاحب سبک است و همه این تیم را می‌شناسند. از کشور‌های اسپانیا، روسیه، ایتالیا و پرتعال پیشنهاد بازی داشتم و با صحبت‌هایی که با بزرگان فوتسال انجام دادم تصمیم گرفتم بنفیکا را انتخاب کنم و امیدوارم در این تیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشم.


بیشتر بخوانید


بازیکن تیم ملی فوتسال درباره مدت قرارادش با بنفیکا بیان داشت: من قرادادم با بنفیکا برای ۲ سال است و از این تیم شناخت خوبی دارم. همچنین بازیکنان تیم ملی برزیل و اسپانیا در این کشور بازی می‌کنند. بنفیکا شرایط خوبی دارد و همواره در رقابت‌های اروپایی موفق شده مقام‌های بسیار خوبی را به دست آورد و از اینکه این تیم را انتخاب کردم بسیار راضی هستم.

طیبی درباره وضعیت خودش در زمان تعطیلی رقابت‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: کرونا شرایط را برای ما در قزاقستان بسیار سخت کرده بود. پس از تعطیلی مسابقات تمریناتم را به صورت آنلاین دنبال می‌کردم. منتطر هستم شرایط به حالت عادی باز گردد تا بتوانم به پرتغال بروم.

بازیکن تیم بنفیکا پرتغال درباره تیم ملی و اینکه آیا تیم‌های اروپایی به تورنمنت کیش می‌آیند یا خیر، بیان کرد: تیم ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و برای حضور در جام ملت‌های آسیا که قرار است آبان ماه برگزار شود، آماده می شویم. تا الان ۲ مرحله اردو برگزار کرده ایم که خدا را شکر بازیکنان جوان خوبی به این اردو‌ها دعوت شدند. به نطر من مسابقات دوستانه کیش برگزار نمی شود، زیرا تیم‌ها در این شرایط کار سختی دارند که از کشورشان خارج شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار