معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با چند ویژه برنامه به استقبال عید غدیر خم می‌رود.

علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در تشریح ویژه برنامه‌های این نهاد به مناسبت عید غدیر خم، به خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: رونمایی از نماهنگ «دست ساقی» که به آهنگسازی حسین پارسافر و شعر علی محمد مودب تولید شده و در صدا و سیما و فضای مجازی انتشار خواهد یافت، یکی از برنامه‌های ماست.

وی افزود: پرده خوانی غدیر و نقل مناقب حضرت امیرالمومنین (ع) توسط مرشد ابوالفضل ورمزیار، نمایشگاه مجازی «غدیر در آیینه هنر» که در آن هرشب سه اثر از گنجینه موزه امام علی (ع) در صفحه اینستاگرام موزه بارگذاری می‌شود و همچنین نمایشگاه «پوستر غدیر» عنوان دیگر برنامه‌های عید غدیر خم در شهرداری تهران است. در پوستر غدیر، دو پوستر بر پایه تصاویر گنجینه موزه امام علی (ع) طراحی شد.

زندوکیلی با اشاره به برگزاری جایزه سالانه هنری غدیر، اظهار کرد: به پنج نفر از برگزیدگان که با موضوع حضرت امیرالمومنین (ع) اثر هنری خلق کرده اند، جوایزی اهدا می‌شود. همچنین از روی تصاویر گنجینه موزه امام علی (ع) یک موشن گرافی طراحی و در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه خیابانی پوستر غدیر هم شامل آثار ۱۴ طراح گرافیک است که با همکاری مرکز روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه هاتف شهر، به صورت نگاه گذر روی بنر‌های بلوار کشاورز نقش بسته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار