در پی وقوع انفجار مهیب در بندر بیروت، «آویخای ادرعی» با انتشار پیامی توییتری تظاهر به همدردی با مردم لبنان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش رژیم‎ صهیونیستی که بار‌ها لبنان را هدف حملات وحشیانه قرار داده، مردمش را به خاک و خون کشیده و حریم هوایی، دریایی و زمینی این کشور را نقض کرده اکنون در پی انفجار بیروت، تظاهر به همدردی با مردم لبنان کرده است.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر در توییتی با تظاهر به همدردی با ملت لبنان، تصویری از ساختمان شهرداری تل آویو را منتشر کرد که پرچم لبنان روی آن نقش بسته است!

وی در شرح این تصویر نوشته «اسرائیل مراتب همبستگی خود را با مردم لبنان در این مصیبت بزرگ (انفجار بیروت) اعلام می‎کند، به همین منظور ساختمان شهرداری تل‎ آویو به پرچم لبنان مزین شده تا بگوییم: ما و قلب ما با شماست.»

این درحالی است که جهان شاهد است که دست مسئولان و نظامیان صهیونیست بار‌ها به خون شهروندان از جمله زنان و کودکان بی گناه لبنانی و فلسطینی آغشته شده و قلب مردم لبنان و آزادگان جهان را به درد آورده، اما سخنگوی ارتش این رژیم اکنون با بستن چشمان خود به روی این جنایت‌های بی ‎شمار، بی ‎شرمانه ژست انسان دوستی به خود گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
جالبه اون طرف خوشحالند یه پای این قضیه این چند کشورعربی واسراییل و آمریکا از اون طرف هم انبار علوفه آتیش میزنند که ما هم مثلا گرفتاریم این طرف رقص و پایکوبی دارند
آخرین اخبار