رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران «هفدهم مرداد ماه» به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد، شهید "محمود صارمی" بنام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:هفدهم مرداد ماه یاد آور مجاهدت‌های زنان و مردان حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود گرانسنگ خویش را چراغ راه جامعه قرار دادند.

حاتمی گفت: روز خبرنگار فرصت و بهانه‌ای برای پاسداشت خدمات انسان‌های شایسته و جریان سازی است که چشم بیدار و زبان گویای جامعه هستند، انسان‌های آزاد اندیشی که وجود ارزشمندشان منشاء انتشار دانایی و اعتلای آگاهی بوده، و تصویر گر عینی زمانه خویش به حساب می‌آیند.

او افزود:  روز خبرنگار  بهانه‌ای شایسته برای قدردانی و تجلیل از زحمات خبرنگاران استان کرمانشاه است و بدینوسیله بر خود لازم می‌دانم از کوشش‌های مثمر و ارزنده جامعه رسانه‌ای استان در عرصه ارتقاء آگاهی عمومی در بیان فعالیت‌ها و عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، نهایت امتنان و تشکر بعمل آورم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.