به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت مخابرات به درخواستها و انتقادات مشترکان در اینستاگرام خود پاسخ داد. مهندس سید مجید صدری با انتشار مطلبی در اینستاگرامش، نوشت: « پیش از این درباره درگاههای ارتباطی و فضایی برای ارائه درخواستها، مشکلات، انتقاد و پیشنهاد از سوی شما عزیزان چه کارکنان و چه مشتریان و مشترکان گرامی گفته بودم.
درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در صفحه اصلی وبسایت شرکت مخابرات ایران نیز یکی از این کانالهای ارتباطی است که در این مدت پاسخگوی پیامهای شما بوده و خواهد بود. طی یک سال گذشته و از مرداد ماه ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۷۷۰۰ درخواست در این سامانه ثبت و رسیدگی شده است.
از این تعداد به بیش از ۵ هزار پیام از حوزه مناطق مخابرات سراسر کشور پاسخ دادیم و بقیه موارد نیز در دست بررسی است و بیش از هزار پیام هم در حوزه اقدام مدیران و معاونان شرکت ثبت شده که این موارد نیز با توجه به قوانین و دستورالعملهای شرکت در هر حوزه ستاد در حال پاسخگویی و پیگیری است.
درخواستها شامل موارد مختلف از حوزه ثابت، دیتا، سرمایه انسانی، امور مشتریان، شبکه و دیگر حوزههای مربوط در شرکت است که به طور روزانه بررسی و به بخشهای مربوط ارجاع شده و در اسرع وقت پاسخ میدهیم. تمام تلاش من و همه همکارانم بهبود وضعیت ارتباطی و مشتریمداری و جلب رضایت کارکنان و مشترکان است و انشاءالله بتوانیم بیش از پیش و بهتر از قبل در کمترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشیم.»
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/