نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: هشت هزار و ۶۱۲ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در استان سمنان ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه رقابت خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، پرویز ملک زاده نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت:  از مجموع هشت هزار و ۶۱۲ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در استان سمنان، چهار هزار و ۳۰۷ داوطلب در حوزه امتحانی سمنان، ۲ هزار و ۵۹۶ داوطلب در حوزه امتحانی شاهرود و یکهزار و ۷۹ داوطلب در حوزه امتحانی دامغان رقابت می‌کنند.

او بیان کرد: ۵۰ درصد شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد کشور را زنان و ۵۰ درصد را مردان تشکیل می‌دهند و در استان سمنان ۴۶.۷ درصد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد را زنان و ۵۳.۳ درصد شرکت‌کنندگان را مردان تشکیل می‌دهند.

ملک زاده تاکید کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد به جز کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار اجازه آوردن وسایل اضافی مانند تلفن همراه، هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی، کیف دستی، ساک دستی را نداشتند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا نگهداشتن کیف و تلفن همراه از لحاظ بهداشتی نیز صحیح نبود و پیش از آزمون به داوطلبان تاکید شد از به همراه داشتن وسایل اضافه پرهیز کنند.

او اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی بدون فیلتر و استفاده صحیح از آن یعنی از بالای بینی تا زیر چانه، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

ملک زاده بیان کرد: در مدت زمان برگزاری آزمون، محل برگزاری و نقاطی که احتمال آلودگی وجود دارد به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: داوطلبان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به بعد می‌توانند در صورت تمایل سالن آزمون را ترک کنند و زمان قانونی برگزاری آزمون تا ساعت ۱۳ است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار