خبرهای پزشکی قانونی:

از انتصاب سرپرست جدید پزشکی قانونی سنقر تا افتتاح سالن تشریح

با مساعدت مسئولین شهرستان سنقر و کلیایی و پیگیری مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه سالن تشریح شهرستان سنقر و کلیایی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد بابایی به عنوان سرپرست جدید پزشکی قانونی شهرستان سنقر و کلیایی معرفی شد .

آیین تکریم و معارفه رئیس پزشکی قانونی شهرستان سنقر با حضور سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه و تعدادی از مسئولین در فرمانداری شهرستان سنقربرگزار شد.

 مدیرکل پزشکی قانونی استان به همراه تعدادی از مسئولین اداره کل، با حضور در فرمانداری شهرستان سنقر ضمن دیدار با مسئولین این شهرستان طی حکمی محمد بابایی را به عنوان سرپرست جدید پرشکی قانونی شهرستان سنقر معرفی کرد.

همچنین از زحمات شهرام فرهادیان که طی این مدت مسئولیت پزشکی قانونی این شهرستان را به عهده داشتند با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

از انتصاب سرپرست جدید پزشکی قانونی سنقر تا افتتاح سالن تشریح

افتتاح سالن تشریح

 سالن تشریح شهرستان سنقر در محل آرامستان این شهرستان راه اندازی شد.

این سالن با همت شهرداری و همکاری مسئولین شهرستان سنقر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و این اداره کل نیز نسبت به تجهیز آن اقدامات لازم را انجام داده است.

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه افزود: در راستای تاکید ریاست محترم سازمان در خصوص حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی در قوه قضائیه تلاش جهت راه اندازی سالن تشریح صورت گرفت و با افتتاح سالن تشریح این شهرستان دیگر نیازی به ارجاع اجساد به مرکز استان نیست و این امر موجب تسریع در انجام کار و همچنین رفت و آمد نکردن به مرکز استان و به نوعی رفاه و عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی را برای مردم منطقه به ارمغان آورده است.

از انتصاب سرپرست جدید پزشکی قانونی سنقر تا افتتاح سالن تشریح

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.