فرماندار کنگاور از کشف ۴۳ تن برنج خارجی قاچاق در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خیراله خزایی فرماندار کنگاور گفت : در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران امنیت اقتصادی انتظامی شهرستان هنگام بازرسی از خودور‌های عبوری از ایستگاه شهید زنگنه، خودرو حامل کالای‌های قاچاق زیادی را شناسایی و توقیف کردند.

او گفت : از جمله می‌توان به کشف ۱۰۹ هزار نخ سیگار، ۴۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد، ۱۷ هزار و ۹۸۸ قلم دارو تقلبی، تعداد ۱۷۹ احشام و ۹۲۴ قطعه لوازم خودرو قاچاق اشاره کرد.

خزایی با تاکید بر اینکه مدیران به اشتغالزایی و کاهش معضل بیکاری کمک کنند و چوب لای چرخ بخش خصوصی نگذارند، افزود: با سخت گیری بی مورد برخی از مدیران خیلی از سرپرست‌های خانوار‌ها بیکار می‌شوند و این آن چیزی نیست که حاکمیت اسلامی به دنبال آن است.

او با بیان اینکه مدیران کل و مدیران عامل در تدوین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها ضرورت‌ها و واقعیت‌ها را لحاظ کنند، افزود: تبعات برخی از بند‌های یک دستورالعمل که براساس منطق و واقعیت نگاشته نشده، تجمع و اعتراض خیلی‌ها در فرمانداری‌ها است.

فرماندار کنگاور همراهی با ارباب رجوع و اُنس گرفتن با آن‌ها و شنیدن درد دل آن‌ها توسط مدیران را مورد تاکید قرار داد و افزود: با شنیدن درد دل آن‌ها و تشریح مسائل با بیانی لطیف اغلب مراجعه کننده‌ها راضی به خانه هایشان بر می‌گردند.

خزایی خواستار نمونه برداری دقیق نهاده‌های دامی و شیمیایی از سوی جهاد کشاورزی شد و افزود: تاکنون مورد خاصی در شهرستان نداشته ایم، ولی باید مراقبت‌های لازم با جدیت به عمل آید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.