سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از داوران می‌خواهم که نفت را یک تیم خنثی ندانند، زیرا آینده کاری برای ما مهم است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی ما با فولاد می‌تواند سخت باشد، زیرا تیم حریف در کورس کسب سهمیه قرارداد دارد. فولاد کادر فنی جوان، مدیرعامل باتجربه، هیئت مدیره توانمند و ساختار درستی دارد. هدف فولاد این است که با پیروزی برابر ما به رده‌های بالای جدول برسد، اما ما هم یک تیم همدل و منسجم هستیم.

تارتار در ادامه گفت: از داوران خواهش می‌کنم نفت مسجد سلیمان را یک تیم خنثی ندانند، زیرا تمام تیم‌هایی که با ما بازی دارند یا در کورس کسب سهمیه هستند و یا خطر سقوط آن‌ها را تهدید می‌کند. نباید نسبت به ما بی اهمیت باشند، زیرا آینده کاری برای ما مهم است و از طرف دیگر هوادارانی داریم که با پیروزی تیمشان خوشحال می‌شوند. همچنین به عنوان یک تیم لیگ برتری، در جدول مسابقات تاثیر گذار هستیم و نباید در حق تیمی اجحاف شود. ما به سلامت داوران ایمان داریم، اما از آن‌ها می‌خواهیم که در بازی‌های ما با دقت و تمرکز بیشتری قضاوت کنند.

او افزود: بازیکنان ما عطش موفقیت و مطرح شدن دارند. بسیار پر انرژی هستیم و هیچ استرسی هم نداریم، اما در مقابل، فولاد استرس دارد. ما به دنبال خوب بازی کردن و لذت بردن از فوتبال هستیم تا در نهایت نتیجه هم بگیریم. امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها اظهار داشت: بازی‌های لیگ می‌تواند رتبه ما را در جدول بهتر کند و از طرف دیگر بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ما باشد. تلاش می‌کنیم به فینال جام حذفی صعود کنیم و قهرمان شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار