باند سارقان اموال داخل خودرو با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان تنکابن متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی خودرو‌ها در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تنکابن با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سرقت در آن شهرستان شدند.

سردار میرزایی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین تردد در آن شهرستان با یک خودروی سرقتی دستگیر کردند.

او با بیان این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در آن شهرستان اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این نکته که رعایت مسائل امنیتی از مهمترین عامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌رود، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار