مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان گفت: همزمان با فرصت اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان، جشنواره تابستانی ستارگان دانش آموزی در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد عرب مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  همزمان با فرصت اوقات فراغت تابستانی، جشنواره بزرگ ستارگان به صورت مجازی و درقالب برنامه آی‌گپ طراحی شده محتوای ناب در اختیار دانش آ‌موزان قرار می‌گیرد.

او افزود: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با نصب برنامه آی‌گپ، از قسمت آی‌لند، آیکون جشنواره ستارگان را انتخاب نموده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

حجت الاسلام عرب تصریح کرد: از نکات جالب توجه جشنواره ستارگان امکان حضور و همراهی والدین با فرزندان خویش است که می‌توانند مراحل مختلف این مسابقه را در کنار فرزندان خود طی نمایند و در این مسابقه محتوای آموزشی، مهارتی، تربیتی، اعتقادی و درسی در قالب‌های متنوع و جذاب در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان ادامه داد: در بسیاری از شهرها، فعالیت‌های آموزشی و تربیتی بیشتر به ایام سال تحصیلی محدود می‌شود. در حالیکه استفاده از اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان اهمیت دوچندان دارد و  مسئولا ن جشنواره ستارگان نیز با هدف استفاده بهینه از فرصت تابستان، درصدد ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای دانش‌آموزان مستعد هستند.

این مقام مسئول گفت: همچنین با توجه به لزوم سلامت جسمانی دانش‌آموزان و نیز شیوع بیماری کرونا، این مسابقه بصورت صد در صد مجازی پیگیری خواهد شد و در این جشنواره، علاوه بر توجه به مباحث تربیتی، بر مسایل آموزشی و درسی نیز تاکید خاص شده است.

او افزود: برای دانش‌آموزان ۲ نوع محتوا در نظر گرفته شد و نوع اول محتوای آموزشی شامل مهارت‌های فنی، امدادی، هنری و تشکیلاتی و اعتقادی است و نوع دوم محتوای تربیتی و تعاملی است که شامل پویش، چالش‌ها، محتوای انگیزشی، سبک زندگی، مسابقات ذهن برتر، رادیو ستارگان، ستارگان تی‌وی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار