مدیرکل پست خراسان جنوبی از استقبال مشتریان برای اضافه شدن خدمات جدید پستی به سرویس‌های این شرکت خبر داد.

الهامی مدیرکل پست خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: اخیرا خدمات جدیدی به سبد سرویس‌های پستی شرکت پست استان اضافه شده است و مورد اقبال مشتریان هدف قرار گرفته است.

او در خصوص سرویس درخواست غیر حضوری مدارک تحصیلی مشتریان افزود: فارغ التحصیلان و دانش آموختگان دانشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از این سرویس به روش اینترنتی درخواست مدارک تحصیلی خود را ارائه و وسیله شبکه پستی بدون نیاز به مراجعه به دانشگاه در آدرس مورد نظر دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


الهامی ادامه داد: مشتریان سرویس قبل از مقر فرستنده، می‌توانند به جای مراجعه به واحد‌های پستی با تلفن چهار رقمی ۱۴۰۵ تماس گرفته و و یا از طریق سایت www.postsam.ir اقدام کنند و پیک جهت دریافت مرسوله به آدرس آن‌ها مراجعه می‌کند.

مدیرکل پست خراسان جنوبی در توضیح سرویس لجستیکی ارسال محصولات کویر تایراظهار کرد: متقاضیان خرید لاستیک می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت کویر تایر محصولات تایر این کارخانه را خریداری و به وسیله پست در هر نقطه از کشور دریافت کنند.

او افزود: صاحبان کسب و کار‌های مختلف می‌توانند با ارائه درخواستی پس از انعقاد قرارداد به صورت رایگان از طریق غرفه مجازی بازار الکترونیک شرکت پست محصولات و کالا‌های خود را عرضه نمایند.

الهامی در خصوص سرویس درخواست غیرحضوری پلاک تلفیقی کد پستی و شهرداری تصریح کرد: متقاضیان این سرویس می‌توانند با مراجعه به سایت درخواست نصب این پلاک را ثبت نمایند. این اداره کل بر اساس قرارداد منعقده با شهرداری‌ها در خصوص برداشت اطلاعات اماکن اقدام و نسبت به تولید و نصب کد ده رقمی در محل مورد تقاضا اقدام می‌کند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.