معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از ترخیص خودرو‌های با خلافی بالای یک‌میلیون تومان در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیومرث غلامی معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از ترخیص خودرو‌های با خلافی بالای یک‌میلیون تومان در استان خبر داد و گفت : به مناسبت دهه ولایت رانندگان خودرو‌هایی با خلافی بالای یک‌میلیون تومان می‌توانند خودرو‌های خود را تحویل بگیرند و در طول یک سال هزینه خلافی را پرداخت کنند.

او گفت : ماده هشت رسیدگی به تخلفات رانندگی به این موضوع اشاره دارد وقتی که میزان خلافی رانندگی بالای یک میلیون باشد باید خودرو در پارکینگ توقیف باشد، البته به صورت سیستمی روی پلاک خودرو شکایت می‌خورد و خدمات دیگر ارائه نمی‌شود.

او ادامه داد: براساس ابلاغیه و دستور پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به مناسبت دهه ولایت خودرو‌هایی که به خاطر میزان جرائم رانندگی بالای یک میلیون تومان در حال حاضر توقیف هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز ستاد ترخیص در سرتاسر استان و با ارائه یک‌سری مدارک هویتی مالک و وسیله نقلیه مبادرت به ترخیص موقت وسیله نقلیه کنند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: مهر ترخیص موقت در شناسنامه مالکیت خورده می‌شود و به رانندگان فرصت داده می‌شود که مبلغ خلافی خود را به صورت قسطی در مدت یک‌ساله پرداخت کنند.

او با بیان اینکه تا پایان مردادماه این فرصت به این دسته از مالکان خودرو‌ها داده شده، افزود: این رانندگان تا یک سال با این خلافی که دارند می‌توانند رانندگی کنند و خودرو‌های آن‌ها توقیف نمی‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.