میدان مهدیه قصرشیرین به مناسبت ۱۵ مرداد سالروز عملیات ثارالله روز آزادسازی قصرشیرین به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تغییر یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین با تجلیل از رشادت‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت : حاج قاسم سلیمانی از شهدای والامقامی بود که تمام عمر خود را صرف دفاع از آرمان‌های انقلاب کرد.

او گفت : نامگذاری یک میدان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی کمترین کاری است که می‌توانیم برای بزرگداشت یاد و نام این شهید انجام دهیم.

او افزود: در کمیسیون نامگذاری میادین قصرشیرین با حضور سپاه ناحیه، شهرداری و شورای اسلامی و بنیاد شهید مقرر شد که این میدان در سالروز آزادسازی قصرشیرین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین در دیدار با یکی از جانبازان قصرشیرین گفت: اگر امروز در مقابل قدرت‌های استکباری سرافراز هستیم مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران است.

تاتار افزود: شهرستان قصرشیرین وجب به وجب آن آغشته به خون شهدا است و این نقطه از خاک کشورمان قدمگاه سرداران و دلیر مردانی است که برای دفاع از کیان ایران اسلامی خون خود را نثار کردند.

او ادامه داد: هنوز در این کشور کسانی هستند که قدردان ارزش‌های والای شهدا هستند و این مدال افتخاری برای رهروان آن هاست.

او گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدای گرانقدر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.