سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از افزایش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد.

یزدی‌ها کرونا را فراموش کردند/ فاصله‌ای که دیگر رعایت نمی‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حالی وزارت بهداشت از افزایش آمار مبتلایان  به بیماران کرونایی خبر می دهد اما شرایط برای مردم یزد عادی شده و در شهر دیگر خبری از رعایت مسائل و نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیست.

او افزود: هم اکنون ۲۸۳ فرد مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های سطح استان بستری که ۸۲ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سلمانی ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یکی از ضرورت‌هایی است که باید به صورت جدی در شرایط کنونی به آن توجه کرد. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد  تصریح کرد: بیماری کرونا یک بیماری ویروسی است که با پیشگیری و رعایت قوانین معین شده بهداشتی می‌توان آن را مهار کرد و این موضوع با اهتمام تمامی مردم محقق می‌شود.

کرونا ویروس‌ها خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعهٔ کرونا ویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار