آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به دهستان حتکن

فرماندار زرند با اشاره به خواسته دیرینه اهالی دهستان حتکن از توابع بخش مرکزی زرند، از آغاز عملیات گاز رسانی به این منطقه صعب العبور خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به دهستان حتکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی صادق زاده فرماندار زرند با اعلام این خبر خوش برای اهالی دهستان حتکن، گفت: با پیگیری‌ها و مذاکرات مکرر و برگزاری مناقصات متعدد، پیمانکار اجرای این طرح بزرگ انتخاب و ابلاغ آن داده شده که بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به این منطقه خوش آب و هوای کوهستانی و گردشگر پذیر خواهیم بود.

او دلایل طولانی شدن اجرای این طرح را پس از چندین سال صعب العبور بودن مسیر گاز کشی و هزینه سنگین و مسائل و مشکلات عدیده گاز رسانی به این منطقه عنوان و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان اجرا میشود که بیش از ۱۰۰۰ خانوار این منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

فرماندار زرند با بیان اینکه طول خط شبکه گذاری اتصال این طرح به شبکه سراسری گاز، ۵۵ کیلومتر میباشد، بیان داشت: در این طرح روستا‌های حتکن، بابگهر، مدبون، ده میلان، سرباغ حتکن، سکوکان، ده قاضی، سوسفید، امردویه، انجیر در، طزرج و پشت مر از دهستان حتکن و همچنین روستای باب هوتک از دهستان دشتخاک از نعمت گاز برخوردار میشوند.

صادق زاده گفت: پیمانکار اجرای این طرح در حال حاضر با استقرار و جانمایی تجهیزات، بزودی عملیات اجرایی گاز رسانی را آغاز میکند و کلنگ زنی رسمی این طرح با حضور مدیران استانی و شهرستانی در هفته دولت سالجاری خواهد بود.

اودر پایان با اشاره به روند چندسال گذشته بسیار خوب توسعه طرح‌های گازرسانی در زرند، تصریح کرد: با اتمام این طرح در دهستان حتکن، بیش از ۹۸ درصد شهرستان زرند از نعمت گاز برخوردار میشوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار