معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: مستاجران و متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اسحقی نژاد  معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: پیرو ثبت نام پیامکی برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستاجران، متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند، باید برای تکمیل فرآیند ثبت نام به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کنند.

او گفت: متقاضیان باید با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی از ساعت ۱۱ صبح روز‌های مشخص شده با مراجعه به این سایت نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

اسحقی نژاد گفت: متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۴» است برای تکمیل فرآیند روز ۱۴ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۲و ۳» است ۱۵ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است ۱۶ مرداد و متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۵»، «۶» و «۷» است ۱۷ مرداد به این سایت مراجعه کنند.

او گفت: متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۰»، «۸»، «۹» است ۱۸ مرداد و همه متقاضیان جامانده ۲۰ مرداد نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

در قالب طرح ودیعه مسکن در تهران ۵۰ میلیون تومان، کلانشهر‌ها ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۱۵ میلیون تومان وام با سررسید یک‌ساله به مستاجران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.