در سه ماهه اول امسال، ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بدون بهره به هنرمندان استان در سه ماهه اول امسال خبر داد.

او افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده صندوق اعتباری هنر با یکی از بانک‌های عامل، تسهیلاتی به منظور آسایش و رفع نیاز‌های بایسته اصحاب و همدلان فرهنگ، هنر و رسانه در حیطه ضوابط و بند‌های حاضر و آیین‌نامه‌های بانکی پرداخت شد.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: بر این اساس مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بدون بهره به تعداد ۲۰ نفر از هنرمندان استان در سه ماهه اول سال ۹۹ پرداخت شده است و این همکاری با بانک عامل توسط صندوق اعتباری هنر سرعت و شتاب خوبی خواهد داشت.

او ادامه داد: یکی از با ارزش‌ترین اقدامات صندوق اعتباری هنر، هدایت بُن مایه‌های حمایتی به سمت استان‌ها به خصوص استان‌های کمتر برخوردار بوده است.

شریفی گفت: در سه ماهه اول امسال مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به آن دسته از هنرمندانی که دارای مشکلات مالی بسیار، عدم بیمه تکمیلی و هزینه‌های بالای پزشکی بوده‌اند پرداخت شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.